Vanligaste frågorna

Fråga: Måste man betala varorna före leverans?
Svar: Nej, föreningen/klassen har 30 dagars kredit från och med leveransdatum

Fråga: Hur hanteras eventuell reklamation?
Svar: Har ni en vara som har gått sönder inom garantitiden på 1 år, trots att den har använts normalt och hanterats enligt anvising så ersätter vi naturligtvis er med en ny vara.

Fråga: Hur är era fraktvillkor?
Svar: Alla beställningar levereras fraktfritt, eventuell returfrakt betalas av kunden.

Fråga: Får man sälja ensam?
Svar: Nej, för att sälja våra produkter måste man vara en organiserad förening/klass som samlar pengar för ett speciellt ändamål, t ex träningsläger eller skolresa.

Fråga: Måste vi sälja ett visst antal paket?
Svar: Vi har ej möjlighet att skicka beställningar som understiger 500kr.


Vi vill göra allt för att ni skall vara nöjda, tveka därför inte att ringa eller maila oss vid frågor.

 

"Föreningsklappen en hjälpande hand."

"Vi finansierar delar av våra cup-resor genom att sälja produkter från Förenings- klappen. Vi säljer till företag, vänner och släktingar samt i grannskapet, berättar Anders Olsson, marknads- chef på Tingsryds AIF."