Tjäna pengar till klassen, klassresan, klasskassan laget eller föreningen.

Varför enbart sälja en typ av produkt när ni kan sälja många olika istället?

Föreningsklappen ger klassen/laget chansen att sälja hela 41 olika produkter vilket ger er en större chans att sälja mer till fler, gammal som ung.

1. Sätt upp en målsättning. Innan ni börjar med försäljningen och se till att alla är med på det. Hur mycket pengar behöver ni få ihop och hur mycket leder de till att ni måste sälja produkter för? På så sätt kommer försäljningen förmodligen gå ännu bättre än ni tänkt er!

2. Beställ säljmaterial. Kom igång och starta försäljning med hjälp av vårt säljmaterial

3. Ta upp beställningar av alla ni känner. Använd er av vår försäljningskatalog när ni besöker grannar, familj, vänner, arbetsplatser eller företag som ger bort presenter till kunder och anställda. Bor era bekanta en bit bort så ta hjälp av vår hemsida där aktuell katalog finns för att ta upp beställningar.

4. Leverera och ta betalt, vinsten behåller ni. Efter avslutad försäljningsperiod lämnar ni in en gemensam beställning på exakt antal produkter som ni har sålt. Vi levererar fraktfritt inom 10 dagar, sen är det bara att leverera produkterna till era kunder samt ta betalt. Betala fakturan till Föreningsklappen, vinsten 30% behåller ni!

30% förtjänst

Riskfritt och vinstrikt koncept
Med Föreningsklappens koncept tar ni inga risker eftersom gruppen tar upp beställningar på produkterna med hjälp av vår katalog samt beställningslista. Vi levererar sedan exakt de produkterna som ni i gruppen har sålt. Då blir det inga returer eller trassel för er. När er grupp levererat produkterna och tagit betalt så betalar ni till Föreningsklappen och behåller er vinst (30%).

Fri Frakt
Allt ni beställer av oss levereras till er fritt från fraktkostnader.

Många olika produkter att sälja
Vi har ett stort utbud, i dagsläget hela 41 olika produkter, att erbjuda er. Detta ger er en större chans att sälja mer till fler, gammal som ung.

Svensk Design
Alla våra produkter är designade i Sverige med högsta kvalité.

Så enkelt är det

Beställ säljmaterial.
Beställ kataloger

Ta upp beställningar.
Säljtips

Summera och skicka in
beställning.
Skicka beställning

Varorna levereras inom
10 dagar.

Leverera varorna och ta
betalt, överskottet
tillfaller er.

"Genom att anlita Föreningsklappen har klassen tjänat enkla och snabba pengar till resan. Vi har fått ett fantastiskt bemötande och kan varmt rekommendera Föreningsklappen till andra skolklasser, idrottslag och föreningar som behöver tjäna pengar till diverse aktiviteter."
Ann Ericsson, Nya läroverket Luleå

Några av våra produkter: