Om Föreningsklappen

Tack för att du stödjer Sveriges
föreningar
och skolor

Vi på Föreningsklappen erbjuder er att sälja svenska designade kvalitetsprodukter till attraktiva priser.

Sedan starten 2008 har vi haft förmånen att samarbeta med ett stort antal skolklasser samt föreningar inom olika idrottsgrenar.

Vi på Föreningsklappen gör allt för att det ska vara så enkelt för er att tjäna pengar för att kunna förverkliga era skolresor, läger, cuper eller kanske bara göra något skoj tillsammans.

För oss är det viktigt att vårt samarbete är ekonomiskt tryggt för er. Vi vill inte att ni ska behöva ligga ute med pengar därför erbjuder vi er lång kredittid (30dagar från leveransdatum), returrätt samt personligservice.

Välkomna att kontakta oss för att titta över hur vi på Föreningsklappen kan hjälpa er att nå era mål.

Vi ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete!

Nöjda kunder

"Vi finansierar delar av våra cup-resor genom att sälja produkter från Föreningsklappen. Vi säljer till företag, vänner och släktingar samt i grannskapet, berättar Anders Olsson, marknadschef på Tingsryds AIF."

"Extra kul med bonusarna, som dom behåller själv, kul! Lättsålda produkter, bra förtjänst till klassresan! Många som kommenterat att detta är roli gare att handla, än alla underkläder o salami , som alltid säljs annars...." Monica Boström, Klass 4,Sohlbergaskolan Torsåker

"Bredden av produkter gjorde det lättsålt! Vi säljer gärna Föreningsklappens produkter igen." Anders Nilsson, Klassförälder, Ösbyskolan Stockholm

"Genom att anlita Föreningsklappen har klassen tjänat enkla och snabba pengar till resan. Vi har fått ett fantastiskt bemötande och kan varmt rekommendera Föreningsklappen till andra skolklasser, idrottslag och föreningar som behöver tjäna pengar till diverse aktiviteter." Ann Ericsson, Nya läroverket Luleå